Att bara vara

Äntligen är det lördag.
Jag sträckte ut benen lite extra imorse och lyckades att få lite egentid. Ni vet, den där egentiden som man bara kan få i soffan framför tv:n.

Jag hinner aldrig någonsin ta mig den tiden nu för tiden. Så, när den väl infinner sig så blir det kvalité med hög mysfaktor.

Jag ska försöka att inte göra denna blogg till en företagsblogg, jag försöker att särskilja på det privata/ arbete. Men jag vill tipsa er om att ni kan anmäla er till mitt nyhetsbrev för all exklusiv information som ni behöver inför kommande lansering. Anmälan till nyhetsbrevet hittar ni på hemsidan, HÄR Scrolla bara ner på första sidan så hittar ni.

Och även påminna om Instagram för företaget.

IMG_2002.JPG

Nu är det dock slut på vila för min del. Dagen ska fortsätta i frosseriets tecken. Laxbutiken ska nämligen få besök strax, och om deras buffé är lika god som laxtallriken blir det matkoma senare.

En fin, magisk och fantastisk dag önskar jag Dig <3

IMG_3417.PNG

One thought on “Att bara vara

Din åsikt är betydelsefull

