Lanserat hemsidan

Då var det dags att presentera hemsidan för mitt företag. Det är bara några små justeringar kvar med att ordna ”www” och lite annat ”pill” men det mesta är äntligen klart.

Att jag har lyckats att bygga hemsidan på egen hand är helt otroligt! Jag trodde att jag hade tummen mitt i handen när det kom till teknik, men trägen vinner som man brukar säga. Jag kallar det i folkmun för tjurskalle.

IMG_3403.PNG

Vill ni kika in gör ni det HÄR
Passa även på att läsa historien bakom varje doft. Den finns på hemsidan.

Vad jag heller inte har berättat är att det har varit en helt underbar respons på doftljusen från butiker runtom i landet och även utanför Sveriges gränser. Orden värmer otroligt mycket då jag arbetat med kollektionen så pass mycket.

Idag blev det exempelvis en ny återförsäljare i Göteborg till en butik med det lilla extra. Lyxig, personlig och precis som jag önskar välkomnande.

Detta var en liten parantes i min vardag, som just nu nästan bara handlar om mina doftljus.

Visst är livet fantastiskt?
Ja, och roligt.

4 thoughts on “Lanserat hemsidan

Din åsikt är betydelsefull

