Bästa betyget!

Idag när jag skulle flyga till Stockholm gick jag i vanlig ordning genom kontrollen. Skillnaden var att jag idag hade 5 doftljus från kollektionen i väskan och det skapade såklart nyfikenhet hos kontrollanten.

Han lyfter fram alla fem ljus på bänken och plötsligt står en klunga med folk och doftar och berömmer ljusen.

”Wow så lyxiga, var kan jag köpa dem”
”Vilka underbara dofter, jag dör” utbrister en tjej!

Det om något är ju ett riktigt bra betyg då jag arbetat för att uppnå just perfektion och lyxig känsla.

IMG_3379.JPG

I övrigt blir det full fart framåt mot Stockholm nu. Jobb, middag med vänner och massor av egentid som jag såklart hellre delat med D.

Hur har din söndag varit?

Kram
Stoffe

2 thoughts on “Bästa betyget!

  1. Va roligt att du fick så bra recensioner!! :D Grattis till det!! :D
    Min söndag har varit superlugn… jag hade önskat att jag orkat ”göra nåt vettigt” men får fokusera på att vila. Orken kommer väl tillbaka vad det lider… Utbränd, supertrött och ingen semester på hela sommaren… inte direkt optimalt, men jag hoppas på att kunna få några veckors semester i oktober iallafall…!

Din åsikt är betydelsefull

