Min lilla etta, mitt lilla kryp in

Många tror att betydelsen med att gå tillbaka till ruta klingar med att man gjort felaktiga val innan. Så är det inte för min del, tvärtom.

Sedan min ”bloggtid” innan vet ni alla att jag har berättat att jag skulle flytta till mindre lägenhet. En lägenhet på nästan 80 kvm var för stort för mig, och nu när jag äntligen flyttat till en etta (igen) kan jag inte annat än att vara tacksam. Så betydelsen ”gått tillbaka till ruta ett” har fått en ny betydelse för mig. Det var ett mycket positivt val.

35 kvm är perfekt för mig! Det är ett ordentligt kök i lägenheten, stor hall, luftigt rum och en balkong. Jag trivs som fisken i vattnet då jag dessutom har närhet till allt inom ett stenkast.

I höst ska jag tapetsera om men det var inget jag prioriterade när jag flyttade in. Det var ganska mycket annat som krävde ansträngning och prioritet istället. Kollektionen, arbete och små projekt till att få vardagen att flyta på. Livet är verkligen ett pussel när man har många olika projekt, men ett roligt pussel.

IMG_3278.JPG

Hoppas att ni alla har fått en fin lördag. Hittills.

2 thoughts on “Min lilla etta, mitt lilla kryp in

Din åsikt är betydelsefull

