Produktfotografering till min kollektion

Bästa bloggläsare, bästa vän.

Hoppas att du har haft en fin sommar och fått chansen att njuta av det underbara vädret. För ett tag sedan basunerade jag ut på bloggen att det var dags för en paus, ett möjligt avslut.

Men, min energi är som pånyttfödd och all kraft jag behöver för att blogga finns nu. Så Stoffe is back!

Vad har jag gjort senaste tiden?
Till er som det undgått har jag utöver min vardag fått tid att arbeta med min kollektion. Mina eleganta doftljus är äntligen designade och allt som tagit mig nästan ett år är äntligen på plats. Kollektionen är klar och äntligen (!) är mina krav tillfredsställda så jag har godkänt produktionen.

Idag var det dags för produktfotografering. Produktfotograferingen som vara med i lanseringen av doftljusen.

IMG_3344.JPG

IMG_3340.JPG

IMG_3343.JPG

Snart kommer jag att presentera var ljusen ska säljas, och jag är så glad att intresset har varit så stort.

Berätta; hur mår du?

Kram
Stoffe

13 thoughts on “Produktfotografering till min kollektion

  1. Så jäkla duktig du har varit, ser fram emot att hålla ett av dessa ljusen i min hand. Kom på att jag ska på mässa i Oktober/November, då borde ljusen vara med;-)
    Puss fina
    /Jess

  2. Hälsar på trots att jag inte längre är aktiv på bligglandia. Men eftersom att vi har pratat kort om det på fejjan så blev jag nyfiken :) Kramis!

  3. Du har faktiskt gjort nåt fantastiskt! Haft tålamod för att allt ska bli så fint som möjligt.
    Ljusen är jätteläckra, förpackningen är en väsentlig del, och jag har redan tidigare sagt att loggan är toppen! Nu väntar jag på att få beställa dem!
    Kramar <3

  4. Men GUUUDDD va läckra jag som bara ÄLSKAR doftljus hi hi :) vad duktig du har varit och det passar ju perfa med levande ljus i lyxig förpackning så här på hösten.Hur kommer du sälja dem ?? live eller via webshop ??

    ha en härlig helg söta Stoffe och grattis till nygamla ettan :)

    LOVE ,M

    • Bästa M,
      Jag säljer bara via återförsäljare.
      Blir både svenska och utomlands och det har varit den medt fabulösa responsen så jag är glad! Very happy!!

      Jag tror att lanseringen blir våren pga. att jag inte gett mig förrän jag uppnått perfektionen jag önskade. Jag berättar om mina åf sen men lovar att det är high class!!

      Kram
      Stoffe

Din åsikt är betydelsefull

