Ändrat fokus

Nu är det nog dags att tänka om.
Tänka rätt.

Jag har valt att pausa här för att jag har lite andra göromål i vardagen. Bloggen är inte prio nu. Kanske inte i framtiden heller.

Jag kan inte samtidigt jobba 80%, bygga varumärke, umgås med vänner, resa till Daniel, min personliga instagram osv.

Det blir för mycket.
Så jag tackar för mig ett tag framöver.
Kanske lika bra då det jag företar mig ska vara 100%.

Hej så länge.
Ps: häng med på instagram så får ni en dos av Stoffe istället.
Nick; Stoffisen

20140726-122422-44662354.jpg

4 thoughts on “Ändrat fokus

    • Tack bästa Anna.
      Inget är ristat i sten men just nu är mitt fokus så mycket på annat. Och, för att inte förlora energi, och skapa stress så är detta ett hälsosamt beslut. Jag är inte tillfreds med 100% iga resultat. Vill ha perfektion och det får jag inte med alla mina projekt samtidigt. Det ena stjäl från det andra och det har inte min hälsa råd med <3

Din åsikt är betydelsefull

