Nu är loggan klar

Nu har äntligen mina skisser på loggan till varumärket blivit klar. Jag har bollat fram och tillbaka utifrån skisserna som gjordes och nu, äntligen är fdet klart. Jag har samarbetat med en reklambyrå som tillsammans med mig har bundit ihop den typiska loggan med företagsnamnet.

20140718-105934-39574779.jpg

Att skapa ett varumärke tar så mycket längre tid än vad många tror. Det tar tid, förslag ska godkännas och sedan ska min lilla testpanel tycka till.

Tanken bakom loggan är att den ska kännas personlig, lyxig, men ändå modern. Så åtskilliga timmar senare är den nu i pränt. Jag kan inte annat än att säga att jag är nöjd. Ja, annars hade jag inte heller presenterat den för er, och godkänt den såklart.

Nu ska den bara in på hemsidan. Detta är ett evighetsarbete.

4 thoughts on “Nu är loggan klar

Din åsikt är betydelsefull

