Smile with you eyes

20140715-194117-70877577.jpg

Vilket väderomslag det blev helt plötsligt.
Från att ha sett bara ben och kortärmade tröjor utomhus fick vi Stockholmare oss en ordentlig skur idag. Regnet öste ner och sommarkläderna gömdes under ytterjackor. Jag brukar inte klaga, men sommarens väder 2014 går verkligen inte att lita på.

Jag försökte att le.
Det gick inte så bra.
Inte ens ögonen ville hålla sig uppe.

Dessutom blåste det i Ropsten så mycket att jag plötsligt hade pannlugg. Inte konstigt att jag tjatar om att flytta från Sverige. Jag passar inte här.

20140715-194617-71177113.jpg

5 thoughts on “Smile with you eyes

  1. Snygg frilla :) vi GBG har väldigt bra väder just nu så hoppas Augusti blir lika fin. Beträffande inspirationen till IV så går jag på känsla som sann känslomänniska jag är haha. Är det sommar blir det hav, vatten och marina inlägg medan vintern drar mer åt kakelugnar och mys inne.

    Önskar en fortsatt skön vecka :)

    LOVE M

Din åsikt är betydelsefull

