Kärlek, Love Amore

Ibland tror jag på manlig mens. En osynlig sådan men jag får precis samma hysteriska cravings efter sötsaker som många av mina vänninor under ”röda veckan”

Direkt efter jobbet rusade jag till Ica.
Plockgodis var målet och jag nästan skakade medan jag plockade, så sugen var jag. Och här sitter jag nu med en påse som fyllts med himmelrikets smaker.

Manlig mens?
Manlig craving?

Just idag är det bara godare än godast.

20140714-185355-68035836.jpg

20140714-185427-68067444.jpg

Som ni ser fick jag omedvetet till det med fiskarna i hjärtat. Love is beautiful.

9 thoughts on “Kärlek, Love Amore

    • Är det så på riktigt? Det var bara något jag tog från luften. Trodde jag, så nu kan jag tillägga på min lista att jag är i en ny fas ;)

      Kram
      Stoffe

Din åsikt är betydelsefull

