När ens begär tar över

Detta blev dagens första inlägg. Det kanske skvallrar om att jag har haft ganska mycket att göra. Jag brukar å andra sidan inte vara så aktiv bloggare på arbetstid men ett hej på morgonen brukar jag iallafall hinna med.

Efter jobbet idag när jag var på centralen fick jag en så stor craving efter sushi. Ni vet när man bara blir så sugen på något att det vattnas i munnen. Därför fick en sushi följa med mig hem som en take away.

Eftersom att jag redan har packat ner allt i köket så har jag heller inte någon utrustning att laga mat med så det var inte mer än perfekt med en take away.

Snart flyttar jag och dagarna räknas. Jag tror nog aldrig att jag har sett fram emot något så pass mycket innan. Iallafall inte när det kommer till en flytt. Jag bor just nu i en mycket spartansk lägenhet där jag inte ens kan laga mat.

Självvalt? Javisst!
Men jag tänker såhär; att leva i en tom 3:a gör att glädjen kommer att bli ytterligare maximal när jag får ett ombonat hem.

Craving efter flytt.
Craving efter sushi.
Dagens julidag.

20140708-193729-70649956.jpg

20140708-193729-70649101.jpg

7 thoughts on “När ens begär tar över

    • Ja det ska bli så roligt. Just nu har jag skrynkliga fingrar och hönder efter allt skurande och är bara halvvägs. Men skan den som ger sig.

      Kram
      Stoffe

Din åsikt är betydelsefull

