Rensning pågår

God morgon kära Du

Idag har jag vaknat med en känsla i kroppen att det är dags att rensa. Det har legat på min lista länge och imorse gjorde jag slag i saken.

Jag började med min Instagram.
Nu har jag kvar 50 inlägg av strax över 600 bilder på kontot. Knappen radera har gått varm och nu kan jag med gott samvete ha en öppen profil. Inte för att jag har något att dölja men jag tycker inte att vissa bilder (läs 650) behövde vara till allmän beskådning.

Du får gärna följa mig på Instagram, men förvänta dig inte hysteriska bilder från partykvällar, pussmunnar och bilder som är tagna med tidsfördriv.

20140706-095453-35693187.jpg

Jag hittade även en bild som jag tycker passar in på dagens inlägg. Den får du av mig, och det blir min boost till dig från mig idag.

20140706-095546-35746108.jpg

Wow! Du är fin!

3 thoughts on “Rensning pågår

  1. Oj upptäckte av en slump att du är här igen, vad skönt. Jag har saknat dina inlägg och tyckte mycket bättre om denna sidan än finest. Ska bli kul att följa dig igen!
    Kram

Din åsikt är betydelsefull

