Nytt hyreskontrakt

God morgon kära läsare,
Idag var det äntligen dags för att signa det nya hyreskontraktet. Den nya destinationen blir Globen. Inte in i Globen såklart, men i en lägenhet som ligger 1 minut promenad därifrån.

Känslan är verkligen totalt bra.
Jag har nu provat att bo på 75 kvm i en 3:a men ytorna är alldeles för stora för mig så jag tar mig tillbaka till min trygghetszon. Första augusti tar jag farväl till Lidingö och välkomnar Globen area med öppna armar.

Jag kan inte annat än att berätta att en sten har släppt från mina axlar (läs berg) Jag är en fånge som ska frigivas, och få en ny start, så känns det. Hur jag ens kom på tanken att flytta till Lidingö i januari är fortfarande en gåta och att gräset inte är grönare på andra sidan stämmer så bra. Gräset är å andra sidan grönare på Lidingö, men jag håller mig framöver till asfalt.

20140702-082556-30356536.jpg

7 thoughts on “Nytt hyreskontrakt

    • Åh vad roligt för dig trots ”motgångarna”
      Nu har du ngt eget och kan skapa en ny verkligeht utan att bli påmind av olika minnen som sitter i väggarna av det tidigare.

      Kram
      Stoffe

      • Javisst! Flyttar in först i slutet av augusti men betalar hyra redan nästa månad för att i lugn och ro kunna bära in möbler och annat jag behöver där.
        Kram!

  1. Då var jag väldigt nära din nya lägenhet igår när jag var på Rolling Stones-konsert igår på Tele2arena! :D
    Hoppas du kommer att trivas i Globen-området! :D

Din åsikt är betydelsefull

