Välkommen hem Stoffe

Jag saknade så mycket på denna blogg. Så idag beslutade jag mig att för att gå tillbaka till ruta 1, nämligen tillbaka hit.
Ja, jag vet, många suckar nu, men det gör inget för det är min blogg, och mitt jobb att bygga upp det jag en gång lämnade.

Fördelarna som jag saknat med denna bloggportal är att:

Bilderna blir mer symmetriska.
Min statistik är mer detaljerad;
– Jag kan se vilka sidor som jag får besökare från
– Jag kan se vad som googlas för att komma hit. Med andra ord sökord.
– Jag kan länka till andra bloggare
– Göra kategorier, tags etc.

Jag kommer att bygga sidan på nytt igen under kvällen, morgondagen och resten av veckan. Precis till det lilla kryp in som jag är van vid. Ni vet min lilla paradis med mer struktur och utan massor av blinkande reklaminlägg som tar fokus från mina inlägg.

Finest i all ära, men just nu så vill jag ha ett eget hem där jag kan bygga sidan till vad jag önskar, och inte bara gå efter en mall. SÅ återigen, varmt välkommen till Stoffe, Stoffisen, Totte.
Kärt barn har många namn <3

2265462

 

 

11 thoughts on “Välkommen hem Stoffe

  1. Din blogg – du bestämmer!! :D Det är bra att du följer ditt hjärta och det som känns rätt för dig!! Men du… Kan du lägga in så man f¨år uppföljningskommentarer till sin mail – eller händer det kanske automatiskt..??

Din åsikt är betydelsefull

